Vil du ha med bilen din i en intenasjonal VW Audi Kalender?

Anbefalte innlegg

Gutta bak Wolfsgruppe.com ga ifjor ut en skikkelig gjennomført 2009-kalender. I år har de bestemt seg for å øke innsatsen og vil nå lage en eksklusiv internasjonal kalender som skal selges i begrenset opplag.

3954653539_8cc4e590b3_o.jpg

3954653715_f92ebf6aeb_o.jpg

Målet er å vise frem 12 bilder tatt av verdens beste fotografer fra Volkswagen og Audi-miljøet.

Mike Kippen (snapriot.com) Steven Campell (Wagenwerks), Kris Clewel (Motionblur.com), Oliver Verheij, Lennart Dijkstra (Team VW Speed.nl) og flere andre kjente og meget dyktige fotografer er med på prosjektet.

Jeg har også blitt spurt om å delta vi har derfor muligheten til å sette Norge på kartet i miljøet med å vise frem noe av det feteste vi klarer å by på her på berget. Bilene som blir med plukkes ut av alle fotografene i fellesskap og jeg må stille med flere forslag. Nå er bunken med upubliserte bilder hos meg relativt liten så nye bilder må tas. Du har derfor muligheten til å få med nettopp din bil.

Fotoshoot for kalenderen bør tas ganske snart, så det er fint om du er ledig en eller flere av de neste helgene. Det er også fint om du bor på Østlandet eller har muligheten til å komme hit for å ta bildene.

Kom gjerne med tips til aktuelle biler her i tråden eller send meg en pm eller mail med bilder/prosjekt-tråd.

Mer informasjon og flere bilder av fjor-årskalenderen finnes på bloggen min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JAAA!! hvem vil ikke være med og sette Norge på kartet ???

F* at bilen min ser ut som en toalett skål for øyeblikket... : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli mange alternativer her i norge nå. Kan bare nevne Håkon Sandberg, Cato risnes osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

cato risnes sin hadde jo definitivt gått rett inn der!!men som sagt over her så begynner det å bli en del gjennomførte biler her:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kult å fått med en helt "ukjent" bil for oss i klubben...:) Men som er fantastisk flott.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er fryktelig mange fine biler her i blubben nå, både nye og eldre biler. så lykke til med valget av aktuelle biler :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for flere gode forslag her og på mail/pm.

Jeg vil desverre ikke ha tid til å ta bilder med alle så jeg blir nødt til å velge litt. Men uavhengig av det vil jeg gjerne ha fler å velge på :)

Til dere som har sendt meg pm, jeg svarer når det evt blir litt mer konkret hvilke biler jeg skal skyte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.