#1 Skrevet September 26, 2009 Hello! Jeg har kjøpt meg en passat 3b, tidligere eid av en småbarnsfar. Tydligvis uten spesielt behov for å ha en ren bil. Med andre ord; bilen er mer enn moden nok for rens av interiøret. Men hvordan får jeg ut stolene. Baksetet er greit nok, men stolene fremme er litt mer problematisk. Ikke like greit som de gamle 2ergolf stolene i hvertfall Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2009 yupp, den sitter skrudd med 4 trox skruer i hver av skinnene til å dra setet forover og bakover. mener å huske at det sitter 2 skruer unde det dekslenet som er mellom setet og døra også 2 skruer i skinna på andre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2009 Aiight! Ut å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2009 trodde det satt 1 eller 2 skruer mindt forran sete jeg, eller så surer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2009 Det stemmer det. Det eneste som må av er to skruer forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...