High output coil kit på s2

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har bilder som kan gi meg tips til hvordan jeg skal plassere coilene? Siden 034 braketten ikke passer pga innsuget.

Håper på svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser brått ut som at det går ann å bruke den braketten alikevel?

HPIM0245.jpg

edit. fordi han har høyre ratta bil?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal selge braketten, så er jeg interessert, da jeg har snudd innsug :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen desverre:(

Men tror jeg har funnet en løsning som fungerer i hodet mitt hvertfall.. Legger ut noen bilder når jeg er ferdig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og slik ble resultatet. Takk til biltema for brakettene jeg modda litt, og for gjengestag.

Mangler bare å lakkere alt svart og finne på en løsning for å rydde opp i kablene. 7A toppdeksel er vel veien å gå?

DSC01900.JPG

DSC01899.JPG

DSC01898.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk samme problem jeg når jeg monterte også. fant aldri noe gunstig plassering. Så iår har jeg kjørt med de liggende bak toppen stripset oppat alle ledningene.

men handlet snudd innsug som monteres ivinter så da skal jeg henge mine opp likt som det er når dette monteres på S4/S6.

Men det med det blå coildekslet øverst i tråden kan ikke ha de orginale plugg kablene som fulgte med kitet. Trodde ikke de var såååå lange....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får eget kit til høyrerattede biler Lars:) Kan også få de uterminert etter hva jeg ser, slik at det kanskje er mulig å gjemme de enda mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.