#1 Skrevet September 26, 2009 Hei! Noen som har bilder som kan gi meg tips til hvordan jeg skal plassere coilene? Siden 034 braketten ikke passer pga innsuget. Håper på svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2009 (endret) Ser brått ut som at det går ann å bruke den braketten alikevel? edit. fordi han har høyre ratta bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2009 Hvis du skal selge braketten, så er jeg interessert, da jeg har snudd innsug 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2009 Har ingen desverre:( Men tror jeg har funnet en løsning som fungerer i hodet mitt hvertfall.. Legger ut noen bilder når jeg er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2009 Og slik ble resultatet. Takk til biltema for brakettene jeg modda litt, og for gjengestag. Mangler bare å lakkere alt svart og finne på en løsning for å rydde opp i kablene. 7A toppdeksel er vel veien å gå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2009 Fikk samme problem jeg når jeg monterte også. fant aldri noe gunstig plassering. Så iår har jeg kjørt med de liggende bak toppen stripset oppat alle ledningene. men handlet snudd innsug som monteres ivinter så da skal jeg henge mine opp likt som det er når dette monteres på S4/S6. Men det med det blå coildekslet øverst i tråden kan ikke ha de orginale plugg kablene som fulgte med kitet. Trodde ikke de var såååå lange.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2009 Får eget kit til høyrerattede biler Lars:) Kan også få de uterminert etter hva jeg ser, slik at det kanskje er mulig å gjemme de enda mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...