#1 Skrevet September 26, 2009 Er det noen som vet hvor mye xenonlpæra på en 2001 mod passat koster og ev hvor vanskelig den er og skifte? Det er orginalt montert xenon på bilen! Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2009 http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14673&ASP=6198865&Type=VW&Model=Passat&Year=2001&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=6198865[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=2001[O]amp;Varegruppe=0262 Anbefaler deg å bytte begge samtidig pga lysforskjell, lett å bytte men prøv å ikke berør glasset på pæra ved bytte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2009 ja, bytt begge ellers blir det fargeforskjell ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2009 Torshov Bilrekvisita har tilbud på Osram D2S Xenonpærer til 699,- hvis jeg ikke husker feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2009 Takker for svar alle sammen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2009 Jeg skiftet nettopp en slik pære på en slik bil (kundebil, Passat 3BG Stv.) på jobb (Bilopprettar, Møller Bil). Der kostet bare pæra 1500 kr, pga at det er en spesialpære. Da måtte jeg demontere fanger å ta ut lykt for å få skiftet pæra. Pæra ligger bak et skrudd deksel, som en ikke kommer til når lykta står på bilen.....Helt idiotisk spør du meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2009 Jeg skiftet nettopp en slik pære på en slik bil (kundebil, Passat 3BG Stv.) på jobb (Bilopprettar, Møller Bil).Der kostet bare pæra 1500 kr, pga at det er en spesialpære. Da måtte jeg demontere fanger å ta ut lykt for å få skiftet pæra. Pæra ligger bak et skrudd deksel, som en ikke kommer til når lykta står på bilen.....Helt idiotisk spør du meg Javel sier du det ja! Kansje det er litt mere omfattende enn som så da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2009 Det er ikke billig nei. Du kan gjøre som meg. Kjøpe xenonpærer fra eBay. Jeg betalte 552 kr for 2 stk. Så kan du først som sist lære deg å demontere fronten og lyktene. Da sparer du deg for minimum 4-5000 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...