#1 Skrevet September 26, 2009 Tok av trekket og konstanterte att vaieren er slitt av.Noen som har skiftet denne? evt hvor mye banning er det å skifte denne? ser jo ganske greit ut,men erfaringsmessigt så vet jeg att ting ikke alltid er så lett som det kan se ut til å være! Derfor, vist jeg kan lære av andres erfaringer og feil ,så slipper jeg kanskje å banne med så store bokstaver: rolleyes Noen som vet prisen på denne vaieren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2009 tipper 2-3000,- Må ut med hele vindusramma, når dørtrekket er av ser du 4 torx skruer (2 på hver side). Ganske grei å bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2009 €84 i Tyskland, delenummer 4B0837461 venstre og 4B0837462 høyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2009 2-3 tusen!!? det var ikkje akkurat billig! hvor i tyskland er det du får tak i det til 85 Euro? og er det toll på deler fra tyskland? Noen som har en delebil stående? Huff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2009 2-3 tusen!!? det var ikkje akkurat billig! hvor i tyskland er det du får tak i det til 85 Euro? og er det toll på deler fra tyskland? Noen som har en delebil stående? Huff... Mener eg ga 1600-1700 på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2009 Jeg kjøpte vindus heis mekanismen på Møller for en måned siden for 928,- Det er en veldig kurant jobb å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2009 Høres bedre og bedre ut,hadde du noen rabatt avtale Jone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2009 Høres bedre og bedre ut,hadde du noen rabatt avtale Jone? Nei det var over disken pris hos møller det, var lagervare også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2009 Ringte møller i dag,skulle ha 1600,- inkl vacn rabatt. skulle vist være samme pris hos alle møller forhandlere sa han:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2009 Er jo ikke så aller verst det... Må byttes uansett, er et umulig prosjekt å bytte kun vaieren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2009 Blir nok bare å kjøpe ny ja,ikke mer å lure på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2009 Ringte møller i dag,skulle ha 1600,- inkl vacn rabatt. skulle vist være samme pris hos alle møller forhandlere sa han:o Beklager, jeg blanda med noe annet jeg kjøpte på møller 1300,- betalte jeg for vindus heisen 1275,- på NBS http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0198&ASP=6211739&Type=Audi&Model=A6&Year=1999 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...