#26 Skrevet Oktober 27, 2009 har lagt over 200000 på min clutch uten at den er byttet, men turbo gikk idag:Smen det som brukes, slites. De tidlige VB turboene (-2001) er vistnok endel mer plaget med havari enn de som kom senere (2002-). If it breaks, upgrade 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 27, 2009 Ja, det er stor forskjell på 110hk vs. 115hk. Førstnevnte er rotasjonspumpe mens sistnevnte har pumpedyser. Det er bare 5hk som skiller, men ser en på dreimomentet er det snakk om 50Nm forskjell! Skjønner. Og ser også 115 hk finnes med to ulike motorkoder, AJM og AUY, hva er forskjellen på disse to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 28, 2009 Skjønner. Og ser også 115 hk finnes med to ulike motorkoder, AJM og AUY, hva er forskjellen på disse to? ETKA har alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 28, 2009 Har vært på en liten langtur, nå. Til Gøteborg. Ble en total på ca 60mil. Fulgte mye med på forbruket. Gliding på motorveien i 80km/t, viste 0,45l/mil. Gliding i 125km/t viste ca 0,6l/mil. Gjennomsnittsforbruk på turen ble 0,6l/mil. Da var vi tre personer i bilen, og tungt lastet fra vi kjørte av Strømstadfergen. Må si jeg er ganske så fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...