#1 Skrevet September 26, 2009 hallo hallo går med planer om ny bil. da er spørsmålet mitt rettet mot senk. har tidligere kjørt med justerbart men har ett større og større ønske om luft noen som har noen erfaringer ? -stivhet -kvalitet -kjørekomf -holdbarhet -hastighet opp ned bilen jeg tenker å ha dette på er en a4 b6 2.5tdi quattro MVH Stian Olsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2009 - Er vel noe mykere og mere "vuggete" en coilovers.. men behageligere også syns nå jeg. - kvalitet avhenger jo av hvem sett du kjøper. - Kjørekomfort er som nevnt over veldig bra på di settene jeg har vært borti (GAS) - Spørs jo på bruk, vedlikehold osv men skal vel også være greit på settene jeg har vært borti (GAS) - hastigheten opp og ned er jo kjapp, i alle fall med en greit stor tank og tett system. Tore øimoen, rune jacobsen og thomas sandberg har vel litt mere erfaringer med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2009 tusen takk for kjapt svar blitt litt lei av skrusenk i bunn til daglig bruk merker jeg og ved kjøp av ny bil gidder jeg ikke slite ut den under mer enn nødvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2009 Hastigheten regulerer du bare med en ventil på inn-lufta og ut-lufta av belgene f.eks. GAS er noe av det bedre til en "rimelig" penge. Glem airbag it. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2009 takk ser ut som om de fleste anbefaler GAS iallefall i forhold til pris ... så går nok for ett gas sett om ikke alt for lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...