#1 Skrevet September 27, 2009 (endret) Skulle bytte foringene på bærearm høyre side foran, etter en banning så fikke jeg det av og den ene av de to foringene ut. Da så jeg også at de var litt annerledes enn de jeg hadde kjøpt hos mekonomen, men tenkte at det var vel bare kosmetisk og skulle sette den på, men da ser jeg at den er jo altfor liten! Har vandring på et par millimeter i hullet der foringen skal være. I festet i ramma passer den, men ikke i selve armen. Tenkte at her må jeg ha fått feil, men sytes det var rart siden jeg nærmest trykket på hiddenen selv. Tenkte også på at siden dette er amerikansk modell så er det vel noen få forskjeller, gikk inn på vagcat og tittet, der er det to forskjellige armer, min ser ut som den nederste på bildet, men har ikke samme delenummeret. VAGCAT Noen som har mulighet for å sjekke i ATKE? Eventuel søke opp mitt delenummer, og se hva dere får fram? Delenummeret mitt: 893407158H Indre diameter på armen jeg har er 41mm ca, målt med tommestokk da jeg ikke har noe skyvelær. Og foringen jeg har fått er ca 38mm i diam. Takker for hjelp! Edit: Den ser også annerledes ut en på bildene til Mekonomen og hovwdiaudi.dk. Kanskje likegreit å bare kjøpe hele armen ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2009 Regner med det er Coupe du snakker om, der er det to typer armer og få En som er støpt i alu og en som er i presset blekk Og foringene er ikke like på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2009 Den jeg har er støpt, er ikke alu, er alt for tung til det. Så det var 2 stk ja, hvilke av de er best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2009 Støpt er støpt uansett om de er av alu eller stål Så da skal du ha foringer til støpte da og ikke pressa som du har fått Er vel best med støpt siden de har gått over til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2009 Får tro det ja, men det med delenummeret da? er forskjellige nummer på armen min og de som er avbildet på vagcat, kjipt å få feil igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...