Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi A6 avant quattro 2004 med automatisk kjørelys.

Jeg vet det skal gå an å koble om i bryteren, slik at tåkelysene tennes automatisk,

istedet for nærlysene (som er xenon). Noen som vet hvordan det gjøres ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min A4 04mod med bixenon orig så skiftet jeg om til canadisk lysinnstilling og da fikk jeg tåke/park fremme. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På a6 må nok dette gjøres manuelt med klipp og skjøt prinsippet.

Det må det iallefall gjøres for å få automatiske kjørelys på en bil som feks er tysklands importert.

på A4 av samme modell kan dette gjøres via vag-com pga at det er nyere styreenhet en i A6 som (om ikke jeg tar feil) har hatt samme styringsenhet fra 98. A4 kom jo i 2002 og er dermed mye mer "moderne" i elektronikken. Derimot på 2005 a6 er det mulig å bytte via vag-com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg tror du har rett JTE, men fant ut at hvis jeg kutter TFL (pinne 3 på bryter) og strapper denne til pinne 8 (NL), får jeg tåkelysene som kjørelys istedet for xenonlysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det jeg mener med klipp og skjøt egentlig. det jeg skulle frem til var at dette må gjøres manuelt, og ikke via vag com på a6 4b.

Fikk du det til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min A4 04mod med bixenon orig så skiftet jeg om til canadisk lysinnstilling og da fikk jeg tåke/park fremme. :)

Kjell hva skjer når du slår over til parklys.??

På min står tåkelysa på også når jeg vrir til parklys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør det på min også.. :) Jeg har ikke nærlys før jeg slår bryteren helt over. Park og tåke i posisjon 0 og park.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og har gjort dette i vag-com på min A4 04`

Litt dumt att det ikke går å få kun parklysa på med dette oppsettet men er jo bare å skru tilbake om det blir kicket på av onkel politi!

Genialt att tåkelysa automatisk går av når man setter på langlysa, så slipper mann å bli distrahert av dette ved mørkekjøring samtidig som bilen ser kul ut når man slår av langlysene igjen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.