#1 Skrevet September 27, 2009 En bekjent sin rs2 kutter i akkurat 214 kmt. Senker han farten går bilen igjen,noen forslag på hva som kan være årsaken, er 420 kit fra jonus på bilen. sindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2009 er det noe begrensning på turtall i 4,5, eller 6 gir? Jeg mistet gala signal (hastighetssignalet til speedometer,radio, diff sperre, hjerne, etc) i fjor sommer og da var det som å treffe en vegg rundt 5500 omdr i nevnte gir, og rundt 210-220km/t. Skjedde selvf på vei til nordschleife: rolleyes Jeg byttet sensor på girkassen, tilhørende ledninger og tilslutt selve speedometeret. De finner ut på verksted kjapt om du ikke har signal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2009 (endret) Ok er nok det samme, hvem gear,men på 214 på gps kutter den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2009 Ok er nok det samme,skjedde på lang stekket på rudskogen,samme hvem gear,men på 214 på gps kutter den. var på 218 på min, regner med det bare er pga forskjell i rulleomkrets på hjul. Funker ellers speedometer og tripteller som normalt? Triptelleren min stoppet og tilslutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2009 Eier er blitt medlem så han kan svare selv,takker for hjelp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2009 Hei Thomas, takk for hjelpen, triptellern og speedometeret fungerer som normalt. Tenkte jeg skulle ta meg turen ut til grenland Auto og høre om de kan fikse sensoren for meg. Takk til Sindre som "lurte" meg til å bli medlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2009 Tilbakemelding fra verkstedet; Det lå en fartssperre på girkassen som nå er fjernet. Ikke noe verre enn det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2009 Få høre hva den nye farten ble 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2009 Har ikke kommet meg til Tyskland enda når du skal kjøre 81 m/s, så skal man gjerne ha en vei som er trygg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2009 (endret) Ser for meg dette som ett leit problem ja , sein på jobb... også ligger bilen og sperrer på 214kmt liksom..... Glad jeg ikke har samme problem , fint det løste seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2009 Hehe morsom du:P Kjedelig når man skal dra noen bmw gutter også sperrer bilen akkurat når det begynner å bli gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg kan bekrefte at denne bilen er nå uten fartssperre Opprinnelig er vel sperren på ca 270, men av en eller annen grunn var den på 214 på denne bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 5, 2009 Så dette er min berømte mekanikker:P heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2009 Så dette er min berømte mekanikker:P heh En av to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...