Skru fra hverandre airbag fra golf 3

Anbefalte innlegg

hei

Er det noen her som har kjennskap til airbaggen til golf 3 som ligger over hanskerommet. Har hentet komplett golf 3 dasjbord til enern min som så og si er komplett montert pr idag. Mangler imidletidig noe der airbaggen sto når dasjbordet var montert i golf 3. Tenkte jeg skulle klare å få løs airbaggen og sprengløsnngen fra selvetsete dekselet, slik at jeg kan bruke bare dekslet.

har veldig lite lyst å skru airbag og sprengløsning fra dekslet som sitter foran hvis det skulle finne ut å smelle? er det bare å løsne skruene som holder sprengløsning/airbag fast i dekslet og ta av dekslet eller smeller det?

noen som har gode tips,hehe:) ?

takk på forhånd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare du ikke tukler med en strømkilde e.l. på kontakten inn på airbag så er det bare å skru i vei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, så denne trenger å bli kortsluttet elektrisk før den smeller? det er ingen trykkavhengig-ødelegge-ansiktsbryter som går av hvis jeg skrur fronten av? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.