#1 Skrevet September 27, 2009 hei Er det noen her som har kjennskap til airbaggen til golf 3 som ligger over hanskerommet. Har hentet komplett golf 3 dasjbord til enern min som så og si er komplett montert pr idag. Mangler imidletidig noe der airbaggen sto når dasjbordet var montert i golf 3. Tenkte jeg skulle klare å få løs airbaggen og sprengløsnngen fra selvetsete dekselet, slik at jeg kan bruke bare dekslet. har veldig lite lyst å skru airbag og sprengløsning fra dekslet som sitter foran hvis det skulle finne ut å smelle? er det bare å løsne skruene som holder sprengløsning/airbag fast i dekslet og ta av dekslet eller smeller det? noen som har gode tips,hehe:) ? takk på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2009 Bare du ikke tukler med en strømkilde e.l. på kontakten inn på airbag så er det bare å skru i vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2009 ok, så denne trenger å bli kortsluttet elektrisk før den smeller? det er ingen trykkavhengig-ødelegge-ansiktsbryter som går av hvis jeg skrur fronten av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...