Q5, A5 Cab, GTI - Photoshoot.

Anbefalte innlegg

Bilene og location har masse potensiale, men det er ett par ting du bør passe på.

Komposisjon, horistonter, ting som "stikker opp" av bilene og andre forstyrrende elementer. er du på photoshoot dropper du også å ha føreren i bilen på stillbildene.

Ser også ut som om bildene dine har godt av en liten kurvejustering (litt blasse). Soting av framruta på cabben er også litt slurvete utført. Personlig synes jeg også at du enten burde lage en litt mer diskret logo, eller finne EN som du bruker konsekvent på en plass i alle bildene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilene og location har masse potensiale, men det er ett par ting du bør passe på.

Komposisjon, horistonter, ting som "stikker opp" av bilene og andre forstyrrende elementer. er du på photoshoot dropper du også å ha føreren i bilen på stillbildene.

Ser også ut som om bildene dine har godt av en liten kurvejustering (litt blasse). Soting av framruta på cabben er også litt slurvete utført. Personlig synes jeg også at du enten burde lage en litt mer diskret logo, eller finne EN som du bruker konsekvent på en plass i alle bildene.

Tusen takk for flott kritikk.

Og jeg er absolutt helt ening i alt det du har sagt.

(bakrunnen og location egentlig er en annen historie)

Skulle egentlig vært på innsiden av bommen ^^ DER er det flott sted samt at du kommer opp

i høyden slik at eneste bakgrunnen ville blitt skyer ...

Hehe..

jeg kan en del bedre enn dette altså... :)

er en photoshoot jeg gjorde ganske kjapt med bilen til fadern og samboeren (min) uten å bruke

FOR mye tid i PS. ;) ...

Her er et eksempel, Litt off-topic men slik som dette her:

347thti.jpg

Dette bilde elsker jeg er sinnsykt fornøyd.

også for å sammenlikne med bildene over dette tok jeg i USA i fjor

27x45c1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente ikke å si at du ikke kunne bedre ;) Men om du kan bedre kan du jo gjøre det hver gang :)

Nå spurte du ikke etter kritikk heller, så jeg kunne jo spart meg, men det er jo konstruktiv kritikk man blir enda bedre av. Bildene mine blir rivd i filler av fotografer som er langt bedre enn meg og det forsøker jeg å ta med meg videre for å bli bedre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mente ikke å si at du ikke kunne bedre ;) Men om du kan bedre kan du jo gjøre det hver gang :)

Nå spurte du ikke etter kritikk heller, så jeg kunne jo spart meg, men det er jo konstruktiv kritikk man blir enda bedre av. Bildene mine blir rivd i filler av fotografer som er langt bedre enn meg og det forsøker jeg å ta med meg videre for å bli bedre :)

litt OT her julius....vis noen river bildene dine i stykker så er det noe serriøst galt med dem! du MÅ være den beste bil fotografen jeg vet om!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt OT her julius....vis noen river bildene dine i stykker så er det noe serriøst galt med dem! du MÅ være den beste bil fotografen jeg vet om!
Vet ikke om det er meg du sikter til her jeg, men når jeg sa rivd i filler så var det en metafor. DEt jeg mente var at jeg får kritikk selv på de bildene jeg er knallfornøyd med ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet nå du ikke om så veldig mange fotografer da... Wiiiiiii... :P

Julius: Du er mye bedre å ta bilder enn meg og det var fine bilder, men ta til deg det som Joachim sier for det skal jeg gjøre... (kanskje) :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja man skal vell helst avansere og bli bedre iløpet av årene men det har vært så

veldig lite spennende å ta bilde av når det gjelder bil i Norge at jeg hadde lagt

kamerat på hyllen for en stund men har bestemt meg for å øve øve øve hele vinteren

slik at jeg kan være med å "fronte" media seksjonen :)

Jeg spurte ikke om kritikk men jeg er medlem på canon forum og fotopia så

jeg søker egentlig krittikk slikt at jeg kan forbedre meg. Så igjen IKKE spar deg på mine bilder tusen takk!

Beste måten å lære på IMO.

- Har vært å sett på bloggen din og sett.... *sikle* mye bra bilder!!

Joachim er sykt flink!

Nå vet nå du ikke om så veldig mange fotografer da... Wiiiiiii... :P

Julius: Du er mye bedre å ta bilder enn meg og det var fine bilder, men ta til deg det som Joachim sier for det skal jeg gjøre... (kanskje) :o

Helt enig Håkon og takk for det.

;) Jeg tar det imot kritikk med åpne armer, no hard feelings...

Nå har jeg ikke sett så mange av bildene dine men de fleste er vell "point and shoot" blir jo litt annerledes :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg snakket om Joachim jeg!

å Håkon! jo har nok sett en hel del bil fotografier!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg snakket om Joachim jeg!

å Håkon! jo har nok sett en hel del bil fotografier!

Da synes jeg du skal se noen til... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samboern din A5 cab ? Flott farge:) Teakbrun eller hva den heter, brun eller sort kalesje?

Det var desverre ikke mulig å få den fargen da jeg bestilte min...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.