Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lyd på tv, bare bilde, men radio og cd virker fint. Noen som har vert borti dette før? Kan det være innstillinger? Har vert inne og prøvd å justere i menyen, men får enten bare bilde og ingen lyd, eller bare lyd og ikke bilde... :confused: Når bilde er der, så står det et høytaler icon i hjørnet med kryss over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Navi, så jeg kan bare gjette.

 

Ett høytaler tegn med strek over betyr som regel "mute", dermed er det sikkert bare en innstilling!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Navi, så jeg kan bare gjette.

 

Ett høytaler tegn med strek over betyr som regel "mute", dermed er det sikkert bare en innstilling!

 

 

Har skjønt det også, men jeg finner ikke ut hvordan jeg får det vekk. Står ikke noe om det i boken heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bra TV-signal da? På min får jeg ingen lyd, samt mute-symbolet, dersom TV-signalene er svake. Heller det enn skurre-lyd...

 

Ellers finner du under "tone" menyen de ulike lydparameterene og det er også her du har mute-funksjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bra TV-signal da? På min får jeg ingen lyd, samt mute-symbolet, dersom TV-signalene er svake. Heller det enn skurre-lyd...

 

Ellers finner du under "tone" menyen de ulike lydparameterene og det er også her du har mute-funksjonen.

 

Har bra signal på tv, men ingen lyd. Får prøve i tone menyen igjen da, men har vert der før og prøvd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.