#1 Skrevet Januar 8, 2005 Jeg har en sølvgrå Golf 3 som trenger et par nye baklykter... Noen som vet hvem som produserer lyktene på vedlagt bilde, og hvem som evt. forhandler disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2005 Hella/Hellanor forhandler disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2005 De har nesten like på http://www.autospar.no de koster 1999kr.. skulle hatt like selv gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2005 off, de med rødt i er ikke særlig pene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2005 noe man løser vha LED "pærer"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2005 joda, men disse som autospar leverer har vel rød plastikk innvendig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 11, 2005 Bilde av de øverste baklyktene er de klare eller sølv? De leverer sølv fra Hella for 2015kr + mva... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2005 Tror disse er like dem man får kjøpt på Autospar. Men har har hørt av flere at disse lyktene er modifisert med blank innmat. Er visstnok ikke å få kjøpt i noen butikk, synd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2005 du kan jo ta ut de røde og oransje dekselene inne i lykta å heller sette inn fargede pærer. da vilde bli mye lysere. hadde dei lyktene som blir solgt fra inpro. mye rød farge i de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2005 Endte med å kjøpe lyktene fra Inpro... Slik ble resultatet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 1, 2005 pent, fornøyd eller? går det ann å fjerne det røde i glasset og montere røde pærer istedenfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 1, 2005 Jeg tenkte det samme selv, men ser ut som om glasset er smeltet sammen... Hvis man skal ha ut det røde innvendig må man dele lykta på en eller annen måte. Da tror jeg ikke lykta blir tett etterpå. Tar ikke sjansen på det, jeg er kjempe fornøyd med lyktene slik de er. In.Pro ser ut til å være av bra kavlitet. Ser nesten ikke forskjell på de orginale og de fra In.Pro - Mange av lyktene jeg så på først (bla. lexus) ser ut til å være av langt dårligere kvalitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 1, 2005 hadde nok gått an og varmet opp lykta med en varmluftspistol, men ville ikke gjordt dette med helt nye lykter nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 1, 2005 Kanskje vi er i slekt?? hehe.... faktisk meget sjeldn å høre om andre utheim`er en de jeg faktisk kjenner og vet at jeg er i slekt med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...