#1 Skrevet Januar 8, 2005 I fjor var jeg å damen i Spania (malaga).... Var så heldig at jeg klarte å knipse noen bilder av diverse forskjellige biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2005 2 til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2005 hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2005 Siste for i dag... Når jeg legger ut disse bildene så må jeg nesten nevne at jeg savner sommeren asså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2005 Det det er vel havna Poerto Banus? Har vært der selv en gang. Enorme båter og ikke uvanlig at det står en fire-fem bentlyer etter hverandre der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2005 Hvor i verden ligger dette da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2005 Ingen ting er som Banus.. Prøver å være der minst en gang i året De har jo litt annen klasse på discotekene der nede å kan du si. Man måtte jo ut med en formue bare for å få bord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2005 Var selv vært i varmere strøk i sommer. Her er noen bil bilder Håper det går greit at jeg poster det Erling ? Dårlig bilde av astonen men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2005 flere godbiter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2005 Sjekk bilen bak den lille hvite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2005 To lekkerbisker: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 8, 2005 dette er ikke en bil, men det er det peneste som er bygd av båter! (den med blå kalesje altså ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 8, 2005 Ingen ting er som Banus.. Prøver å være der minst en gang i året De har jo litt annen klasse på discotekene der nede å kan du si. Man måtte jo ut med en formue bare for å få bord. Dette er banus ja... vanvittig mye rått der nede Var der i 2 uker i fjor... ganske pen plass ja Daniel : Går greit det !! Å til dere andre så skal jeg se om jeg klarer å finne noen flere bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 8, 2005 Det er jo en Golf, holder ikke det'a Må bare sei at Murcielago e så herleg frekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 8, 2005 Vanvittig kul sommerbil! (Ja, de andre var fine de også ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 9, 2005 I fjor var jeg å damen i Spania (malaga).... Så hu trenger ikke beskymre seg over for hva du sikler etter der nede i varmere strøk:p Mye fete biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...