#1 Skrevet September 28, 2009 (endret) Har vært å sett på en audi A6 2000, 1.8tq som har gått 169000km. Prisen på den er 99000, og her er taksten jeg fikk fra forhandleren: - defekt flexrør eksos bak katalysator - høyre bakdemper svak - defekte ytre drivmansjetter foran - lekkasje på tettering drivaksel bakre diff. - oljelekkasje toppdekselpakning - slakk i endestag stab foran - slakk i øvre venstre bakre bærearm Regner med det ikke koster mange kronene for disse delene, det meste fiikser jeg selv, men lurer på om f.eks tetteringen på drivakselen bak er mye arbeid? Også var det her noen småting som jeg ser på som bagateller: - venstre hovedlykt sitter skjevt, mangler klips / evt. limes - liten skade i front / skjerm - delvis defekt LCD-display instrumentpanel - svake vindusheiser foran, spes førerdør - rust i bakkant nede på venstre bakskjerm Det er vel arbeid for ca. kr. 20.000,-. Vi vurderer fortløpende om vi skal reparere bilen og endre pris til kr. 139-149.000,- med standard bruktbilgaranti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2009 er fort gjort og bytte tettering på drivakselen på en s6, så tipper du har bytta den på ca 1 time uten hastverk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...