#1 Skrevet September 28, 2009 Hei! Lurte på hvordan det er med skiltplater? Er det noen som har et par her i bergen eller? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2009 Jeg har hvis du ikke har de nyeste skiltene. Disse kan du få gratis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2009 Er desverre de nye plast skiltene jeg har.. Men takker for tilbudet! :-) noen andre som har eller vet hvor det går an å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2009 Tror Elisabeth eller Eivind i lokalstyret her har? Hvis ikke stikker du bare til møller og får plater der, og bytter om den nederste løse delen fra de gamle skiltplatene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2009 Nice! takker for svar.. Da er jeg litt mer "opplyst".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...