#1 Skrevet September 28, 2009 (endret) Hei! HAr en Audi 100 som jeg har bygdom til komp S4. Tenkte skal ha på S4 linse lykter (H1 pærer) org er det H4 pærer.. Det er lite problem, at når jeg skrur på fult lys, nærlyset blir borte.. Hva må jeg gjøre for at den skal fungere som den skal? Takk for hjelpa på forhond! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2009 Når man gjør denne ombyggingen på en 90, så flytter man bare et stikk bakpå lysbryteren, jeg husker ikke helt hvilken. Men jeg har det på en annen hiddenmaskin. Det var også en tråd om dette på forumet her. Så om du søker litt, kanskje du vil finne. kan poste hvordan jeg gjorde det ikveld når jeg kommer meg på rett pc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=36435 Kort fortalt: Den tykke gule ledningen i kontakten bak lysbrytern flyttes til terminal 56, sitter det en ledning der fra før så flyttes den til der den tykke gule satt først. Denne kontakten det er snakk om, takk til Eivind Spangen for lån av bilde;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2009 Der var den vettu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2009 Tusen hjertelig takk for hjelpa!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2009 Har kommet til at jeg må gjøre noe med lyktene mine nå. Thomas du fortalta meg at jeg skal flytte den gule ledningen til terminal 56 osv.. Terminal 56 er den GUL/SVART(der er det støm altid)? Skal jeg ta også bytte plass med den tykke GULE ledningen?(der er det strøm,på nærlys, ikke når jeg slår over til fjærnlys) Dette her haster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2009 Betyr dette at all juice'n til langlysa går gjennom lysbrytern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2009 Betyr dette at all juice'n til langlysa går gjennom lysbrytern? Ser slik ut ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2009 Det er vel derfor noen opplever at det begynner å ryke fra rattstammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2009 Ingen som har bytta ut audi 100 lykter til S4 lykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 21, 2009 Betyr dette at all juice'n til langlysa går gjennom lysbrytern? Ja, det stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 21, 2009 Ingen som har bytta ut audi 100 lykter til S4 lykter? Jo, det har jeg gjort. Hva er det du lurer på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 21, 2009 Har kommet til at jeg må gjøre noe med lyktene mine nå. Thomas du fortalta meg at jeg skal flytte den gule ledningen til terminal 56 osv.. Terminal 56 er den GUL/SVART(der er det støm altid)? Skal jeg ta også bytte plass med den tykke GULE ledningen?(der er det strøm,på nærlys, ikke når jeg slår over til fjærnlys) Dette her haster Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 17, 2010 Dette prøvde jeg også å få til på min... men problemet er jo at disse to ikke passer omhverandre da det er forskjellige dimensjon på de Noen som har ett bilde av hvordan den endelige plasseringen skal være? Kan det ha noen betydning om bilen har automatiske kjørelys eller ei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...