Turbohavari, Audi S4 01 mod 2,7 biturbo

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg skal ha bilen sin på verksted for og bytte begge turboene.

Kan dere anbefale et bra verksted enten i Norge, Sverige eller Tyskland??

Tips og triks ang dette mottas med stor takk, en ganske stor og kostbar jobb som dere vet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville sendt en prisforespørsel til Audi-Zentrum Flensburg (http://www.audi.de/audi/partner_de/de_30058/forms/terminanfrage.htx), er nok fort en del billigere der enn både Norge og Sverige :)

Eventuelt "Groblewski" - offiselt Audi-verksted i Sopot (Gdansk, Polski) - stickelp@groblewski.com.pl

Flott!

Alle tips mottas, jeg har ikke litt peil på Audi selv, derfor spør jeg litt rundt dette. Noen som har erfaring med gode verksteder vil jeg gjerne høre fra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.s-sentrum.no/ kan varmt anbefales til slike oppdrag. (Tidligere Audisentrum).

Prismessig mot Sverige/Tyskland vet jeg ikke hvordan de kommer ut, men tid og fraktkostnad bør vel også tas med i regnestykket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompisen min lurer på om Dahlbeck i Sverige gjør bra jobb?

Erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dahlbäck er jo hensides dyr! Men arbeidsmessig så gjør de vel en bra jobb tenker jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dahlbäck er jo hensides dyr! Men arbeidsmessig så gjør de vel en bra jobb tenker jeg?

På denne S4 bilen her hadde kompisen min fått fastpris på 15000 svenske kr, for jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På denne S4 bilen her hadde kompisen min fått fastpris på 15000 svenske kr, for jobben.

Det er da kun for jobben regner jeg med? ingen deler inkl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da kun for jobben regner jeg med? ingen deler inkl.

Det er for jobben ja, skulle skifte olje og filter på motoren samtidig visstnok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.