Yokohama A539......erfaringer?

Anbefalte innlegg

Driver å skal bestille meg sommer dekk......

Lurte litt på disse Yokohama A539 som bla interdekk selger, noen som har prøvd disse?

Blir i 205\40-17 om det har noe å si.(lett bil, boble rundt 1000kg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare hørt positivt om de dekka, vurderere å kjøpe dem selv også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å skal bestille meg sommer dekk......

Lurte litt på disse Yokohama A539 som bla interdekk selger, noen som har prøvd disse?

Blir i 205\40-17 om det har noe å si.(lett bil, boble rundt 1000kg)

drar opp igjen e gammel tråd, men ble det til at du kjøpte dem? eventuelt hvor kjøpte du og pris? Vacn rabatt?

skulle hatt 2 nye dekk i samme størrelse som du skulle ha derfor jeg spør så fryktelig :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt med de dekk på en polo i dim 185/50/14,helt kurante dekk.

litt sideveis glatt på vått føre.

Vurder de på nytt denne sesongen selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte med slike dekk i 175/50-13 på 7X13 på Einser-Golf. Helt rått feste på tørr asfalt!! Derimot er de helt håpløse på våt asfalt. Har aldri vært så nærvøs når jeg har kjørt på Autobahn som da jeg kjørte Hamburg-Herne i stabilt drittvær fra Bremen og hele veien til Herne. Kan trygt si at vannplaningsegenskapene til de dekka var elendige (og den gangen var dekka bare noen måneder gamle).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med gamlehjulene til Andie nå, og jeg kan bekrefte det han sier. Enormt grep på tørr asfalt, men totalt ubrukelig på våt vei. På grensen til livsfarlig. : nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne i stedet for å lage en ny tråd.

Noen som har kjørt på disse dekkene (YOKOHAMA A539 215/40 ZR17)? Hvordan er slitestyrken på disse? Blanke etter 2 mnd med aktiv kjøring eller 2 sesonger med pen kjøring?

Tenkte å kjøpe på Interdekk.no Er jo "billige" dekk.

Ser at det kommer frem at dem er elendige på våt asfalt. Det er forsåvidt greit for meg, da jeg uansett ikke prøver å nå lydmuren i drittvær.

Er en stor + at det er kult mønster! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hjelpe med og skaffe dekk i dim 215/40 ZR17 fra kr 850.- og opp til 1350pr dekk kommer helt and på merke er også noen klubb rabater her

har nangkang(ns2),silverstone(FTZ),tyfoon,falken(ze512),unuroial og dunlopsport900/9000)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener dette er samme dekk jeg fikk med da jeg kjøpte felgene mine...

aldri mer sier jeg... godt grep når de er varme.. men farlige på regn og grus

spora voldsomt gjorde de og!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan hjelpe med og skaffe dekk i dim 215/40 ZR17 fra kr 850.- og opp til 1350pr dekk kommer helt and på merke er også noen klubb rabater her

har nangkang(ns2),silverstone(FTZ),tyfoon,falken(ze512),unuroial og dunlopsport900/9000)

Pris på falken og dunlop?

Har egentlig bestillt Yokohama nå, men er noe leveringstid, så det går vel an å avbestille da..... (haster egentlig en del, da begge dekka fremme er blanke.)

Edit: Kom akkurat på at dekka er betalt... Får vel leve med litt vente-tid da.

Men kunne jo fått pris av deg uansett da.

BTW, skaffer du BF Goodrich? Har noen BFG Profiler G (mener jeg dem heter). Kjempe-dekk til mitt bruk!!! Slitesterke som F***!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.