#1 Skrevet September 28, 2009 Bare MÅ vise fram den gørrfete bobla til en bekjent av meg i Nederland! its a 1984 beetle completely transformed to 1966 model Han vurderer å selge forresten, om noen skulle være interisert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2009 STEIKE den var fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2009 FET farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2009 Rå fargekombo, og fett med sykkelen som matcher! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2009 Den dynoen som stod oppå var også rimelig rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2009 Råeste bobla jeg har sett på lenge! Likte gulfargen på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2009 skamfet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2009 Åå dææven! Den farga var rett og slett bare p0rn0! Og igrunn resten av bilen også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2009 Senka med luft? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2009 Senka med luft? Sist gang jeg snakket med han om det var det ikke det (og da var den like lav..), har mine tvil om at han har byttet om til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2009 rått pris på en slik ? tipper dyyrt men vill ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2009 47k norske før avgifter var vist prisant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 1, 2009 ''no air dude! air is faggitz'' Så dette avbekrefter luft ganske bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 1, 2009 Da har dem nok bedre veier i nederland enn i norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 2, 2009 Denne e dope shizz!! Har ein bøtte med bilder av denne på HD heime, elsker den litt matte gul fargen.. Får litt lyst til å lakkere min også! Men Rat look er økonimisk rett seier lommeboken min: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 2, 2009 Derfor den skal selges faktisk. Eier er livredd for å sette fra seg bilen, så han vil selge og kjøpe seg en rat som ''det ikke er så farlig med'' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 2, 2009 Sykt tøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...