#1 Skrevet September 29, 2009 (endret) Hei!Skulle teste klimapanelet fra s4`n, på s6`n,fordi det ikke blåste ned på bena.og det kom luft til bena,men så fikk jeg for meg og teste det gamle,en siste gang,når jeg først hadde det ute,og da kom det luft på bena med det gamle: klø åå kom problemet.Nå blåser det kun kaldt: bh :ellers virker alle funksjoner. Noen som er klok på detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2009 Regner med at begge stagene (en rød og en blå innfesting bak på klimapanelet) som går til ventilasjonspakka er festet? Når du justerer temp.: Beveger disse på seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2009 Regner med at begge stagene (en rød og en blå innfesting bak på klimapanelet) som går til ventilasjonspakka er festet? Når du justerer temp.: Beveger disse på seg? Bak på klimapanelet?er det ikke bare ledninger der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2009 Nope! Så sant vi snakker C4 S4/S6 så er det i tillegg til en stor multiplugg, to stag som går ut, via hver sin hendel koplet til sine respektive motorer bak på klimapanelet. For å definere "klimapanel", mener jeg hele boksen som står i centre konsollen. Er vi enige om det? Hvis det fortsatt er spørsmål kan jeg finne fram en link, som du kan titte litt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2009 Sorry! Roter litt siden det er et år og en god del flere reparasjoner siden jeg gjorde dette sist, men det er to el.plugger, en blå og en rød. I tillegg er det to servoer bak på boksen, stagene fram til ventilasjonspakka er koplet med. Legger ved en link som du kan trekke litt info ut fra: http://www.nordicaudi.com/index.php?...a1260.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2009 Sorry! Roter litt siden det er et år og en god del flere reparasjoner siden jeg gjorde dette sist, men det er to el.plugger, en blå og en rød. I tillegg er det to servoer bak på boksen, stagene fram til ventilasjonspakka er koplet med.Legger ved en link som du kan trekke litt info ut fra: http://www.nordicaudi.com/index.php?...a1260.php&var= Ah nå er jeg med.tror ikke jeg har vært borte i noe der,men skal sjekke idag.takk for hjelp: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2009 Idag koblet jeg ut displayet og satte det inn igjen,så funka det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2009 stopp en halv! heh... jeg har litt varme ned mot beina og litt varme opp mot ruta og ingenting i frontdyser. noen ide om hva som er galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2009 Idag koblet jeg ut displayet og satte det inn igjen,så funka det. Tar opp igjen denne tråden,da det viser seg at det ikke var i orden alikevel: bh :nå blåser det ikke opp mot vindu.alt detta tullet med klima begynte jo når jeg tok det ut for og prøve ett annet display,fordi det ikke blåste på beina.men er org.disp som står i nå.er det noen måte og nullstille klima uten vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...