#1 Skrevet September 29, 2009 Som i topic. Trenger dette sårt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2009 Rimelig blir det uansett ikke med en sånn gjengetapp, men det er vel mest sjanse for å få rabatter på sånt gjennom TESS eller Tools. Ikke mye til hjelp kanskje, men lykke til for det. mvh FR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2009 Eller om det er et mekanisk verksted i nærheten av deg, som du eventulet kunne fått låne av. Det er jo desidert billigst, men kanskje ikke alltid like lett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2009 Som i topic. Trenger dette sårt. Hvor i verden bor du da? Kan sikkert låne deg en jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2009 (endret) flott,sender du meg en sms med nr ditt så avtaler vi henting.Jeg bor i bærum.tlf 482 71 693 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2009 Tror disse koster rundt 800kr inkl. rabatt hos Tools, tror de var enda dyrere på TESS. Endte med at jeg lånte fra jobben når jeg trengte en sist.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...