Anbefalte innlegg

Noen her som vet hvor i Bergens området det er billigst å få montert Defa pakker? (motorvarmer, kupevarmer, etc)

Eller kanskje dette er ganske enkelt å montere selv?

 

Vinteren nermer seg fort: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette klarer du nok selv hvis du ikke har ti tommeltotter. Du trenger riktignok litt verktøy, men det er stort sett plugandplay:)

 

Det eneste jeg ser for meg kan være litt vanskelig er å montere motorvamerelementet(det har jeg aldri gjort før selv så vet ikke hvordan det gjøres)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der kunne jeg og tenkt meg å gjort i min bil. Hvor mye koster pakken med motorvarmer, kupevarmer osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man ikke har tilgang til bukk og litt sånt er det også en grei løsning å la et verksted montere selve varmeelementet i motoren, men så tar man all kabling og montering av resten selv. Da slipper man også å få pluggen montert på max stygge og klønete steder slik en del verksteder klarer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der kunne jeg og tenkt meg å gjort i min bil. Hvor mye koster pakken med motorvarmer, kupevarmer osv?

 

Pakke 1 (Bare motorvarmer) 2690,- ferdig montert

Pakke 2 (pakke 1 + kupevarmer) 3995,- ferdig montert

Pakke 3 (som pakke 2 bare med lager og smart start fjernbetjening i tillegg) 7998,- ferdig montert

 

Prisen er lik på alle VW/Audi forhandlere frem til 31/11 09 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bruker Auto Team på jobben, vet de leverer defa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innspill, ja har lest litt på defa sine sider. Og ser ut som det ikke skal være så altfor vanskelig å få til dette selv. Hadde vært digg å hatt til vintern ihvertfall!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.