#1 Skrevet September 29, 2009 Noen her som vet hvor i Bergens området det er billigst å få montert Defa pakker? (motorvarmer, kupevarmer, etc) Eller kanskje dette er ganske enkelt å montere selv? Vinteren nermer seg fort: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2009 (endret) Dette klarer du nok selv hvis du ikke har ti tommeltotter. Du trenger riktignok litt verktøy, men det er stort sett plugandplay:) Det eneste jeg ser for meg kan være litt vanskelig er å montere motorvamerelementet(det har jeg aldri gjort før selv så vet ikke hvordan det gjøres) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2009 Det der kunne jeg og tenkt meg å gjort i min bil. Hvor mye koster pakken med motorvarmer, kupevarmer osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2009 Om man ikke har tilgang til bukk og litt sånt er det også en grei løsning å la et verksted montere selve varmeelementet i motoren, men så tar man all kabling og montering av resten selv. Da slipper man også å få pluggen montert på max stygge og klønete steder slik en del verksteder klarer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2009 Det der kunne jeg og tenkt meg å gjort i min bil. Hvor mye koster pakken med motorvarmer, kupevarmer osv? Pakke 1 (Bare motorvarmer) 2690,- ferdig montert Pakke 2 (pakke 1 + kupevarmer) 3995,- ferdig montert Pakke 3 (som pakke 2 bare med lager og smart start fjernbetjening i tillegg) 7998,- ferdig montert Prisen er lik på alle VW/Audi forhandlere frem til 31/11 09 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2009 Vi bruker Auto Team på jobben, vet de leverer defa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2009 Takker for innspill, ja har lest litt på defa sine sider. Og ser ut som det ikke skal være så altfor vanskelig å få til dette selv. Hadde vært digg å hatt til vintern ihvertfall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...