Anbefalte innlegg

En venn av meg (han er norsk, bor i USA) har akkurat fått bilen sin tilbake fra Heffner:

Dyno - 1042 RWHP:

Onboard:

Filmet fra en G - eksos og andre små mods:

Små misunnelig nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser litt ut som bilen til han med Murcielagoen og alle de 10 andre SYKE 1000HK bilene

sikker på han er norsk ?

gærn Gallardo da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"En jeg kjenner vøtt" : rolleyes

?

ser litt ut som bilen til han med Murcielagoen og alle de 10 andre SYKE 1000HK bilene

sikker på han er norsk ?

gærn Gallardo da

Han hadde en Murci før. Jeg tok en road trip med han fra Orlando til Atlanta med den da han eide den.

Ja han er norsk :)

Han har denne, en Ford GT, Ferrari 430 Spider, Dodge Ram SRT-10 TT.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva heter han?

Christian. Kjenner du han?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har denne karen tjent penger på? Er jo ikke gamle karen heller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å gå med avisen da så har du råd til sånn bil i statene :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har denne karen tjent penger på? Er jo ikke gamle karen heller..

Er på PC-gaming fronten. Mer vil jeg ikke ut med, siden jeg tror ikke han har sagt mer enn det på forumene han er på.

Diskuter bilen da folkens! Er jo bare spørsmål rundt han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skummet gjennom tråden på evo.no nå. Fy fader for en maskin! Ser jo på filmene også at den er litt mer kjørbar enn små femmere og seksere med samme effekt. Bare et (relativt) jevnt rått drag over hele registeret. Syns han burde ta den med opp hit en tur og kjøre den en runde i Rototest midt på norske vinteren, hadde sikkert rundet 1200 hk på navene LETT! : sikle :: gb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller da f*en ingen rolle hva og hvor han har tjente pengene vel ??? Misunnelsen er f*en meg største folkesykdommen her til lands.......: rolleyes

BTT : Mon tro hvordan girkassa liker den effekt-økningen der.....er jo en del pulver mere enn orginalt !!! 1. through 5. gear (in Mexico of course) yeah right : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller da f*en ingen rolle hva og hvor han har tjente pengene vel ??? Misunnelsen er f*en meg største folkesykdommen her til lands.......: rolleyes

BTT : Mon tro hvordan girkassa liker den effekt-økningen der.....er jo en del pulver mere enn orginalt !!! 1. through 5. gear (in Mexico of course) yeah right : haha :

haha.. den er computer generated og :D

Den tåler det fint. Heffner bygget sin første TT G for en kunde for 2-3 år siden er det vel nå og den går fortsatt som en klokke etter 40k+ miles, men litt mildere effekt. Rundt 650-700hk på hjula. Er "mange" som kjører rundt med samme effekt som Christian har på sin og det ser ut som det holder veldig bra.

Har aldri hørt om noen problemer med de bilene. De er DØNN solide! Helt utrolig hvor godt de er bygget. Tror de kommer med 2 års garanti fra Heffner også :)

Hadde vært morsomt å sett den kjøre på gatebil.. hadde nok kjørt fra så og si alle på banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jeg garanter at ham ikke hadde greid!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.