Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bytte interiørlysene mine med LED lys.

Men før jeg kommer så langt, så må jeg nesten finne ut hvordan jeg demonterer slik at jeg får tilgang til pærene :o

Er det noen som kjapt og enkelt kan forklare meg hvordan jeg skal demontere for å komme til pærene?

Har så lite lyst å bruke makt som resulterer i å knekke noe : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen kunnskap om dette? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyset over baksetene er ikke festet med skruer, disse er det bare å ta rett ut.

Lyset over fremsetene der vipper du ut glasset først, så vipper du ut plastikkdekselet etterpå. Rett ved siden av begge leselyspærene er det en skrue på hver side. Når disse er løse så er det bare å dra ut hele dingsen :)

Jeg har selv led pærer i leselysene fremme og taklyset over baksetene. I Taklyset fremme har jeg vanlige glødepærer siden det ble for mye hvitt lys for min del.

De røde diodene er også enkle å koble til viss du ikke har det fra før. Kjøpes på e bay for en billig peng og passer rett inn i holderen siden det er satt av plass fra før til det. Ordner 2 fine hull i deksel med et Dremel verktøy.

Var å knipset litt bilder:)

Vipp ned glass

IMG_0135.jpg

Vipp ned plastikdeksel

IMG_0132.jpg

IMG_0133.jpg

Du ser 2 hull rett innforbi leselyspærene, der er skruene viss du skal skru ned hele greia...

IMG_0134.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. supert! :D

Takk skal du ha!

Da får jeg sjekket hvordan pærer jeg har, og bestilt noen LEDs :)

Bestiller LED til alt tenker jeg, så får jeg se hvor hvit det blir.

Men har tenkt tanken på at det kan bli ganske hvit, ja.

De røde diodene har jeg allerede, så de lar jeg være.. Selv om jeg ikke helt har skjønt poenget med de :P

Men takk igjen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.