#1 Skrevet September 29, 2009 hei jeg har en vw passat 3bg tdi 2001 model... Den har begynnt å bruke 1- 1,5 liter på mila,,å så kommer d knekke lyder,når jeg står stille å svinger med den,, er d noen som vet å d kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2009 hei jeg har en vw passat 3bg tdi 2001 model... Den har begynnt å bruke 1- 1,5 liter på mila,,å så kommer d knekke lyder,når jeg står stille å svinger med den,, er d noen som vet å d kan være?? Knekkelyden som kommer når du svinger kan godt være fjærbeinslageret som er gåent. Har samme lyd i min bil også, men nytt lager ligger klart, må bare få tid til å gjøre det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2009 Er nok også en mulighet for at det er drivknuten din som begynner å bli dårlig\tørr..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2009 :=) tusen takk for svarene..d kan nok stemme d dere sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...