Elektrisk "dørpopper" til cleana dører - kjøpe hvor?

Anbefalte innlegg

Topic sa det. Hvor skaffer jeg dette? Tenker på noe som da er av kvalitet, lett å installere og som fungerer feilfritt hver gang.

 

Mads Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk;)

 

Noen som har erfaringer med DENNE? Burde vel duge den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke bestille fra utlandet.. Jeg betalte 300kr tror jeg på Balchen på Kolbotn..

 

Monterte på bakluka på MK4.Funket gull;)

Si fra Mads så kan jeg hente for deg, så du kan hente en dag du er i området;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen direktelink?

Trenger ikke bestille fra utlandet.. Jeg betalte 300kr tror jeg på Balchen på Kolbotn..

 

Monterte på bakluka på MK4.Funket gull;)

Si fra Mads så kan jeg hente for deg, så du kan hente en dag du er i området;)

Gir deg beskjed om det blir aktuelt, Bjørnar. Hadde vært alle tiders om du kunne ha gjort det: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss jeg forstår dette riktig så er dette et kit du setter i en bil som du alerede har sentral lås i, men ikke fjernstyrt?

Så når du setter i dette kittet så er det bare å trykke på knappen så låser den seg opp og igjenn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Popper er når du ikke har dør handtak på utsiden, å du trykker fjernstyrt på ein knapp for at dørenlåsen skal opnes og popperen skyver døren litt ut så du kan stige inn i bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor på installbuy har de det? finner det ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme lurer jeg også på, Anders: klø :

Viss jeg forstår dette riktig så er dette et kit du setter i en bil som du alerede har sentral lås i, men ikke fjernstyrt?

Så når du setter i dette kittet så er det bare å trykke på knappen så låser den seg opp og igjenn?

Frank Robert svarte deg på dette. Det er for oss som har vært så uheldige å kjøpe bil uten dørhåndtak: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til at installbay har poppere lengre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er en doorpopper

d_rkarmmodd.sized.jpg

 

ikke nødvendig på dører uten håndtak så lenge gummipakninger i karmen er fine og litt luftige. da hopper døren godt nok ut til at du får tak på den.

med disse popperne så skyves døren raskt ut 20-30cm eller mer. og faren er om at vist du ikke tar i mot så kan den smelle i naboens bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må de felles inn på noen måte? tenkte å cleane bakluka på stv men må jo få åpnet den på en måte.. andre måter enn slik popper?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man trenger bare å få elektrisk åpning på døra så spretter den opp av seg selv. Samme med bakluker. Med poppere blir det som Rune-andre påpeker at det spretter skikkelig ekstra opp. Koblet selv bare åpner på luke og dører på golfen uten poppere og det fungerte ypperlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elektrisk låsåpner da hvis man heller vil kalle det det;) Er en elektrisk motor koblet til en wire, som du kobler på låsekassa.

 

På nyere biler kan man montere fjærbelastede dørstoppere fra Nye Sciroccoen så luka går opp ett par cm når låsen går opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I see :)

Er det noe man finner på bilextra/torshov?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.