Anbefalte innlegg

har en 95 s6 aan som er tungstartet når den er kald.må "kinne" noen sekunder,av og til opp til 10-12 sek før den starter.hvis jeg stopper rett etter den har startet og prøver å starte igjen,kommer den med en gang.når den er varm starter den tvert.

har byttet temp føler og bensinfilter,men ingen forkjell,noen som har nå tips????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett igjennom,men fant ikke noe om akkurat det samme problemet.har funnet ut at hvis jeg drar den et sekund på starteren og stopper,så prøver igjen starter den med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som samme problem jeg hadde med 100 quattro`n min.

Der rant bensinen tilbake (tilbakeslagsventilen var gåen) .... , og jeg måtte kinne noen sekunder for å få frem bensin.

Når den hadde starta , kunne jeg stoppe og starte den igjen uten problemer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har byttet bensinpumpa,hvor også tilbakeslagsventilen ligger,ble bra etter dette: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme problem har jeg også, men lar bare pumpa gå i 5-6 sekunder før jeg starter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan lar du pumpa gå? Holder tenninga på hakk en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koble koble :)

Vanligvis er pumpa kobla til ecu, og går i 3sekund før start, men kobla den til tenninga med rele, så da går det fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, lærer noe hver dag :) Men da vil det vel også holde med å skru tenning av og på to ganger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, lærer noe hver dag :) Men da vil det vel også holde med å skru tenning av og på to ganger?

Ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.