#1 Skrevet September 29, 2009 (endret) Skulle hjem fra jobb i dag, vred på nøkkelen, men ingenting skjedde. Det var strøm, så jeg tror ikke det er problemet. Startmotor gikk ikke rundt, etter en 8 - 10 forsøk startet plutselig motoren og den har gjort det flere ganger etterpå. Jeg vet at feilen sikkert kommer tilbake, så hvor begynner jeg? Et eller annet relè muligens? Motorkode ARM Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2009 Ingen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2009 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2009 Bump bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2009 Forundrer meg at ingen her har noen forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...