#1 Skrevet September 29, 2009 (endret) hei abs lampa mi starta og lyse her om dagen, og har bytta sensor på den jeg fikk feilmelding på 2 ganger nå, når jeg prøver og slette feilen så blinker det bare i lampa, er en 98 mod ikke 88 he he, åssen redigerer jeg titelen? noen som har noe peil? skal på eu i morra og blææ. takker for all hjelp, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2009 Hei! kommer du inn på styreenheten til ABS'en i det hele tatt, når du prøver å slette feilkoden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2009 og for det andre: A3 1988 modell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2009 og for det andre: A3 1988 modell? oi, bomma lit på den der gitt, jeg har bare en enkel feilsøker kommer en etterpå med en mere fancy enn, bytta abs sentralen i fjor, den skal vel holde lengere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2009 kan slettes, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2009 hva var feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...