Anbefalte innlegg

Hei:)

Kommer med en litt utradisjonell forespørsel her:p

Er det noen her som vet om gamle forlatte fabrikkbygg i Norhordaland, Åsane eller i umiddelbar nærhet av Bergen? Helst slike som står åpne...

Bakgrunnen for spørsmålet: fotografering: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nede på laksevåg litt forbi laksevåg senter så er det eit område som ser litt øde ut. men rundt laksevåg så er det masse bygg som kan være gode områder for fotografering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når du finner en egnet plass (eller flere) så passer den matte rallyen min fint som statist på svarthvit eller sephia bilder på minnebrikken din ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe høres ut som en plan:p Tror vi skulle ha fått til noe fett med den lakken ja!

Du som er kjent i Norhordaland, det svære gamle bygget som ligger i Alverstrømmen, vet du noe om det? Ser det fra broen, men jeg har ikke vært der nede for å se nærmere etter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er gjerne med en tur med S6 også om du skal ut å knipse noen bilder. ;)

 

Er vel en fabrikk bygning i Eidsvåg? Og kanskje noe i Arna som kan brukes? Om eg ikke husker feil da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja? Tror jeg må på inspeksjonsrunde en dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette bør vi få på stell snart ( kommende helg nærmest ) pga fint vær i sikte

og da kan det gå lenge før fint vær igjen

 

snakket med Elisabeth

vi skulle prøve få mest mulig folk på en felles fotografering fra lokallaget ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe høres ut som en plan:p Tror vi skulle ha fått til noe fett med den lakken ja!

Du som er kjent i Norhordaland, det svære gamle bygget som ligger i Alverstrømmen, vet du noe om det? Ser det fra broen, men jeg har ikke vært der nede for å se nærmere etter...

 

Om du tenker på gamle hønseri/drivhuset så er det området steng av med gjerde rundt seg, men tror ikke det skal være noe problem å få tilgang til det, men igjen, tror fremsiden av bygget passer bedre enn baksiden, men det kan vell kanskje fotografen avgjøre. Skal vi stå på framsiden må vi leie en lekter i så tilfelle.... : bh :

 

Men som det nevnes her så er jo arna en plass, og på askøy må det nå finnes noen gamle bygg.

 

dette bør vi få på stell snart ( kommende helg nærmest ) pga fint vær i sikte

og da kan det gå lenge før fint vær igjen

 

snakket med Elisabeth

vi skulle prøve få mest mulig folk på en felles fotografering fra lokallaget ;)

 

Med min flaks så er jeg på jobb når dette skjer........ : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kveldstid i klostergarasjen, nederste plan, nesten ingen biler der.. =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempeide! :)

godt tenkt

men er sikkert noen(meg) som har problemer med å få bilen ned der pga høyde :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dario: jeg kan ta meg tre i ymse tjukkelse, slik at fartsdumpene ikke blir så voldsomme;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det står ett gammelt bygg på nordsiden av vilvitesenteret man kan stå under. Sjekk det ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.