#1 Skrevet September 29, 2009 Jeg var litt stresset og rask på avtrekkeren når jeg demonterte svinghjulet på AAN motoren min,og slurvet med merking. For å være sikker,er det ikke slik at vis jeg justerer kam drevet på merket sitt så skal pinnen på baksiden av svinghjulet treffe sensoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2009 Du får det bare på, på en plass! Dvs at hullene stemmer kun overens på en bestemt plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2009 Kan bekrefte det Thomas sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2009 Takker,da er det greit,det så ut som man kunne sette svinghjulet akkurat den veien man ville: rolleyes Da er det bare å gå på med rak rygg når svinghjulet kommer tilbake fra dreiing imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...