#1 Skrevet September 29, 2009 hei , min motor går opp å ned på turtall etter att den er blitt varm ( normal alså) ca eit par hundre omdreininger , noen som har eit bra svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2009 hei , min motor går opp å ned på turtall etter att den er blitt varm ( normal alså) ca eit par hundre omdreininger , noen som har eit bra svar Hei!hadde lignende symtomer på bmw`n min.da var det lmm som var problemet.kan vel prøve og koble fra batteri 30min for og se om det nullstiller seg(gjorde det på bmw)falskluft kan vel også være problemet?rett meg hvis jeg tar feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2009 Det er mekanisk luftmengdemåler på disse motorene. Sjekk for falskluft, alle slanger, små og store, skal sitte godt fast og være tette. Gjenganger er de to fingertykke slangene til tomgangsstabilisatoren, sjekk ekstra nøye her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2009 hei , skal se på det ja , takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...