#1 Skrevet September 30, 2009 Når jeg starter bilen blinker ( ! ) i displayet og den piper. Samtidig vibrerer bremsepadalen i fart og i stillestående på tomgang. Vibreringen og varslingen kommer å går, den har holdt på et års tid. Byttet bombe i fjord sommer, men dette hjalp ikke. noen tips? Ser flere har hatt samme problemet, men er få som skriver i trådene til slutt om de har fått bukt med problemet og funnet feilen! HAr nok servoveske og bremseveske, har ingen nevneverdige lekkasjer på noen av systemene siden veskenivået er likt etter ett år. Litt småsvetting rundt servopumpe/slange fra pumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2009 prøvde idag å åpne lokket til servoveske og vri rattet i alle retninger, trykket på cluch og brems. Vibreringen ga seg noen sekunder før den var tilbake igjen....DRITBIIIL!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2009 prøvde idag å åpne lokket til servoveske og vri rattet i alle retninger, trykket på cluch og brems. Vibreringen ga seg noen sekunder før den var tilbake igjen....DRITBIIIL!!! Hei!Her er det vel ABS pumpe som er problemet?om det er selveste pumpa,el om det er noe relee til den el noe som tuller,vet jeg ikke?sikkert noen som kan svare på det?har du prøvd og ta en diagnose? mvh kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2009 Hei!Her er det vel ABS pumpe som er problemet?om det er selveste pumpa,el om det er noe relee til den el noe som tuller,vet jeg ikke?sikkert noen som kan svare på det?har du prøvd og ta en diagnose?mvh kjetil ABS-pumpe? skal ( ! ) lyse da? Trodde ABS-lampen kom opp jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2009 sliter med noe lignende, ny bombe og (!) lyser rødt i ny og ne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2009 sliter med noe lignende, ny bombe og (!) lyser rødt i ny og ne vibrerer det i pedalen din og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...