#1 Skrevet September 30, 2009 Som topic sier, det sitter som F.... noen som har noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2009 hvis det er et vanlig spin-on filter så kan du slå et skrujern gjennom det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2009 Jeg har hatt gode resultater med å sette et flatt skrujern mot falsen på filteret og banket på håndtaket til skrujernet med en hammer, husk å banke rett vei:) Metoden som er nevnt over virker, men er noe grisete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2009 Kjøp en avdrager på biltema for 70 kr som du kobler inn på ei 1/2" Skralle evnt muttertrekker. Løsner det ikke da, er ikke filteret beregnet og bytte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2009 Takk for svar, skal prøve noen av disse så får vi se hvordan det går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2009 På det nye filteret passer man på og sette pakningen inn med litt olje Så unngår man slike problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2009 kjørte et skrujern rett igjenom filteret nå, ikkje til og rikke på.. motor er en 2,3 10v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2009 På det nye filteret passer man på og sette pakningen inn med litt olje Så unngår man slike problemer det gjør eg hver gang eg bytter filter.. men har nylig kjøpt bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2009 kjøp den her også har du ikkenoe mer problem med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2009 kjøp den her også har du ikkenoe mer problem med det får kjøpt hen de da?? men har fått den av nå tusen takk for raske svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2009 du får kjøpt den på torshov foreks. eller ebay til nestegang du skal ta den av. den passer på de fleste filter hvor man kommer til fra nederste del på filteret. gull verdt å ha iværtfall så slipper man å søle med skrutrekker osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 30, 2009 De har en slik på biltema og... Art nr : 12-976 Pris : 79,90 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 30, 2009 Takk skal dere ha gutter, blir så eg skaffer meg en sånn til nestegang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 30, 2009 Skal ikke lære folk her på forumet noe om oljefilter, men siden jeg jobber med skipsmotorer kan det nevnes oljefilter type "spinn on" skal bare strammes til for håndmakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 30, 2009 Skal ikke lære folk her på forumet noe om oljefilter, men siden jeg jobber med skipsmotorer kan det nevnes oljefilter type "spinn on" skal bare strammes til for håndmakt. bruker alltid og skru til for hånd, men litt letter og skru av med en slik som er på bilde.. hvertfall om de sitter slik som min satt idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 30, 2009 http://www.biltema.no/Archive%5CProduct_images%5C20%5CLarge%5C20-322_l.jpg har en del avdragere på jobben, men denne her er helt konge på filter som sitter helt dønn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...