#1 Skrevet September 30, 2009 Mulig å få kjøpt ferdig matt klarlakk på boks? (sprayboks) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2009 Det er det faktisk lenge siden jeg har sett. Tror det er utgått av sortemang, men sikkert en eller annen sjappe som har det. Prøv http://www.gasolin.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2009 Dette skulle jeg også gjerne hatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2009 Lakka rallyen min sort, med matt lakk her i sommer, så min tanke er å høre med lakkverksted som kan blande lakk på sprayboks, om de kan blande mattklarlakk på boks også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2009 Jims i brobekkveien kan blande matt klarlakk,det sa de når jeg spurte for to uker siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...