#76 Skrevet Januar 11, 2010 Ikke være forundret om folk kommer bort og prøver å " ha elsk" med felgene dine når du er ferdig, for dette såg veldig flott ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 12, 2010 mangler bare bentlyen nå da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 12, 2010 Har også fått kjøpt meg Bentley ventilhetter:klapp: Bør ikke se slike på sykler til små dritunger til sommern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 14, 2010 Gromme felger !! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 16, 2010 Har også fått kjøpt meg Bentley ventilhetter:klapp: her er det bare å bruke locktite å håpe du aldri må fylle luft igjen hehe skamfete hjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 17, 2010 Nydelig!!!! nyyydlige felger SeXyy.. Takk for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 17, 2010 mangler bare bentlyen nå da.. Det blir nok noen år til tenker jeg: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 17, 2010 her er det bare å bruke locktite å håpe du aldri må fylle luft igjen hehe skamfete hjul! Locktite og dekkskum kanskje: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 17, 2010 Gromme felger !! :D Takk for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 12, 2010 (endret) Nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 12, 2010 Ja, fått ferdig hjulene eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 13, 2010 Marius har snart glassblåst 3 sentere , Tønnene er etter hva jeg vet klare til lakk. Lik meg, Alt for nøye, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 16, 2010 Dette blir sykt rått! Sett noen som ruller på disse på de amerikanse forumene. PIMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 16, 2010 215/35/19 dekk faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 16, 2010 Steike så flott:) Digger Bentley felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 16, 2010 heeerlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Februar 17, 2010 (endret) Jasså, så det var du som stakk av med felga mine!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 25, 2010 Du stiller på hadeland med klar bil og felger regner jeg med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 29, 2010 Blir lakkering over påske: rock : Så vi får håpe jeg rekker og få dem på bilen til Hadelands treffet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet April 10, 2010 Hva skjer:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet April 28, 2010 Hørt noe rykter i dag som kanskje bør dokumenteres med bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet April 28, 2010 He he.. Jeg har anelser om at det er noe på gang her ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet April 28, 2010 Ja vi er spente ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet April 28, 2010 Venter..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet April 28, 2010 hmm?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...