#101 Skrevet April 28, 2010 ... MÅ... SE... BILDER... NÅ... ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 28, 2010 Ferdig montert og på bilen for første gang... Endelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 28, 2010 Ikke feil Ser ut som det er bra plass også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 28, 2010 Herlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet April 28, 2010 NYDELIG! Blir denne og beskue på valdres til helgen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet April 29, 2010 håper da denne kommer til Valdres i helga!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet April 29, 2010 NYDELIG! Blir denne og beskue på valdres til helgen ? håper da denne kommer til Valdres i helga!.. Nå er bilen & felgene vasket og polert og klar for treff i Valdres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet April 29, 2010 Nydeligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet April 29, 2010 nais Space så snakker vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet April 29, 2010 Oooooh Lord! Det der ble jo bare overgromt! Spenstig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet April 29, 2010 Flinke Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet April 29, 2010 Niiiicey! Space ut litt bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet April 29, 2010 Nice! 2cm ned forran og noen mm lenger ut bak så er det 110% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet April 29, 2010 helt nydelig! du har gjort en kjempe jobb! men hva skjer med fargen på fanger å skjerm? så litt feil ut? eller kanskje det bare er skygge eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet August 13, 2010 Kjøpte du nye skruer til felgene? Har vel ikke mulighet til å ta en liten poleringsjobb på felgene mine etterhvert? Tenkte speilblank kant og sort utvenig/innvenig felgbane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet August 14, 2010 Kjøpte du nye skruer til felgene? Har vel ikke mulighet til å ta en liten poleringsjobb på felgene mine etterhvert? Tenkte speilblank kant og sort utvenig/innvenig felgbane. Jeg kjøpte ikke nye skruer , polerte bare opp igjen de orginale.. Tror ikke jeg kan ta på meg og polere opp felgene dine, men jeg kan heller komme med noen tips til hva du må kjøpe for og få dem blanke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Februar 9, 2011 Tar gjerne noen tips jeg også Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...