#1 Skrevet Januar 8, 2005 Det bør vel være en tråd her også, med bilene til medlemmene i Nord-Østerdal lokallag. Jeg har jo lagt ut et bilde av min på Oslo lokallag også, ettersom jeg bor der, men jeg føler jo at jeg hører til på Alvdal, så her er et bilde til av Maurits. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2005 Her er et lite bilde av Black Beauty, og Kåre Caddy. kommer mer siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2005 Får vel slenge inn et bilde jeg også, bilen er forøvrig til salgs (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=18551) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2005 Er jo hos "svigers" i Alvdal nå og da.. Alvdal er et fint sted, med mye fin natur. Bilde er ikke fra Alvdal. Og du ROGER, du som liker Heavy: Sjekk ut et band som heter: Circus Maximus.. Fra Oslo. De har dukket opp fra ingen mans land.... Og en liten ting til: Liker du Maiden, kan jeg HYGGE deg meg ei ny plate fra: Bruce Dickinson. Album: Tyranny of souls. New album Out NOW! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2005 Er jo hos "svigers" i Alvdal nå og da..Alvdal er et fint sted, med mye fin natur. Bilde er ikke fra Alvdal. Og du ROGER, du som liker Heavy: Sjekk ut et band som heter: Circus Maximus.. Fra Oslo. De har dukket opp fra ingen mans land.... Og en liten ting til: Liker du Maiden, kan jeg HYGGE deg meg ei ny plate fra: Bruce Dickinson. Album: Tyranny of souls. New album Out NOW! Jeg skal sjekke ut det jeg vet du. Det finnes jo så utrolig mye bra man ikke har fått hørt enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...