#1 Skrevet September 30, 2009 ja jeg har vært og søkt her på forumet om akkurat dette temaet, men finner ikke noe her i østfold, så jeg lurer rett og slett på om noen har lure triks når det gjelder godkjenning av solfilm, et sted der de godkjenner dette? var på eu-godkjenning og bilen gikk ikke gjennom nettopp pga dette. har sotet 20% hele veien. kom gjerne med noen lure triks;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2009 Kjøp ett sett med ekstra ruter, så bytter du bare for hver gang du blir stoppet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2009 jeg har allerede fått høre det faktisk, men ikke så enkelt å få tak i TT-ruter...vet du om noen steder som kan ha det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2009 Møller eller Hurtigruta Carglass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2009 Rull ned vinduene, og dra ut sikringa for dagen du skal på EU;) Er ingen krav om sideruter.. TT vinduene er litt hærk og justere for hver gang, så ville ikke tatt de ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2009 20% er det ikke mange som godkjenner tror jeg gett... Mulig stordal auto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2009 Bare ring litt rundt på de verkstedene der du bor og spør om de vil EU-godkjenne bilen din med sotfilm. Da finner du sikkert et verksted som vil gjøre det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2009 alternativet blir nok å ringe rundt til forskjellige steder og se om de vil godkjenne dette. å skaffe + bytte rutene kommer ikke på tale...som sagt her tidligere i tråden, mye styr med å justere TT-ruter og så er det i tillegg dyrt å skaffe dem...så jeg skal ta en ringerunde og se..hvis ingen vil så får jeg bare ta dem av....og på igjen senere:D takker for hjelpen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2009 Vet ikke jeg, om jeg hadde jobbet på verksted og noen hadde spurt meg "godkjenner du bilen min med soting?", da hadde jeg sagt nei. Hadde jeg møtt personen og han hadde spurt meg diskré så hadde det nok gått greit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...