Vindusproblemer s4 2.2tq ( Løst )

Anbefalte innlegg

Fikk kjøpt meg et rele til vinduene da dem ikke fungerte på bilen når jeg kjøpte den.

Alle 4 går fint nå, men når jeg drar nøkklen ut av tenninga og går ut å låser bilen så begynner rele'et å lage lyd..

Det er litt forskjellig lyd som fra " alarm lyd " til " konstat tikking "

Er det noe som forstyrrer det kanskje?

Kan det ha noe med sentrallåsen å gjøre?

Jeg låser opp bilen og igjen noen ganger så forsvinner det, men jeg går ut hver kveld får å høre om det har begynnt igjen.

Har ikke vært borti dette før så vet ikke hva det kan være..

Gjelder da en 1992 Audi S4 2.2tq

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg har akkurat samme problemet på min. Virker som det kommer og går litt. Men bilen blir tappet fort for strøm hvis releet blir stående i. Så jeg pleier ta det ut nå for tiden. Har spekulert på om det kan være noe brudd i ledningene inn til førerdøra som er problemet...men ikke fått sjekka noe enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også et eller annet rele i min urs4 som driver å tikker (slår inn og ut) konstant når jeg stopper og går ut av bilen...

Også i min bil tapper batteriet seg når den ikke er i bruk på noen dager eller en uke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for link Kenneth! :)

Skal ut å sjekke litt nå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.