#26 Skrevet Januar 14, 2010 hei, har du bakfanger og sideskjørt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 15, 2010 har bakfanger, nederste leppen er kappet i da det var hengerfeste på bilen den stod på. Har også nesten komplett sideskjørt, trur den 1 eller 2 biter som skal gå under bilen som mangler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 16, 2010 okey, hvor mye skal du ha for sideskjørtene da? Vis de er så komplett at det skjuler kanalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 16, 2010 okey, hvor mye skal du ha for sideskjørtene da? Vis de er så komplett at det skjuler kanalene. vil vel ikke skjule den helt før du får tak i den biten som mangler. Bør vel helst hentest vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 16, 2010 Hva skal du ha for instrumentet? Trenger egentlig bare vanntemp måleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 16, 2010 hadde tenkt meg 500 for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 24, 2010 Velfungerende takluke? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 24, 2010 Tja, den fungerte når jeg tok den ut, men han jeg har delene hoss hadde den vist stående ute i regnet 1 uke. Vet ikke hva dette gjør med elektronikken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 31, 2010 jeg tar frontlyktene dine for 400:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 16, 2010 bump . . . frontlyktene er IKKE solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 17, 2010 pris på takluke systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 17, 2010 Tja, den fungerte når jeg tok den ut, men han jeg har delene hoss hadde den vist stående ute i regnet 1 uke. Vet ikke hva dette gjør med elektronikken? pris på takluke systemet? 500 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 17, 2010 500 ? følger det med motor? evt. frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 17, 2010 med motor ja, men som jeg skrev over her, så har den stått ute i regnet en uke. Frakt kommer i tillegg selvsagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 18, 2010 pm sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 27, 2010 Takluken er solgt og sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 27, 2010 har du bremsekraft forsterker fortsatt? evt pris + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 28, 2010 Den har jeg, med eller uten sylynderen? Gi meg et bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 28, 2010 hele klumpen er den som hele abs klumpen osv sitter fast på? ikke den typen med løs abs klump? dårlig forklaring men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 28, 2010 93 gti har vel ikke abs desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 28, 2010 min 92 mod har jo det ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 28, 2010 ikke min 93 eller 94 iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 1, 2010 hadde du hatt mulighet til å ta bilder av den du har? mulig jeg kan bruke den uansett, om det er abs eller ikke er i grunn ikke så farlig bare jeg får bilen på veien igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 10, 2010 bremseskive, calipter og klosser? Evt hele bremse systemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 10, 2010 utslitt og solgt desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...