Eksosanlegg til G60Syncro/Rallye?

Anbefalte innlegg

Halloisen

Finnes det noe andre alternativer enn Supersprint til disse bila?

Lite interessert i og putte flerfoldige tusenlapper i noen rør :)

og det som sitter på passaten passer jo i grunn svært dårlig, samtidig som at det er totalt opprusta :)

Driver og bygger om syncro'n til G60 Syncro. regner da med at eksos fra rallye vil passe? for det er vel i grunn det samme som Vanlig G60 syncro?

/Dan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det finnes andre nei - ihvertfall ikke når jeg lette for noen år siden.

Er lettere å lete etter anlegg til rally - da disse er "vanligere" en g60 syncro.

Jeg handlet mye deler og fikk laget et selv.

Katt`ene er DYRE ( det er originalt to stk parallelle katt er på disse)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

katalysator har jeg alt :) fra passaten, den er klin lik, men. da blir det nok til at jeg mikker sammen noe sjøl tenker jeg, for finnes seriøst LITE av eksosanlegg til dissa bila der ute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er til passat g60 syncro så har jeg brukt rustfritt liggenes med doble endepotter.. pm om interesse.

edit: leste litt feil. mulig du kan benytte delene over bakstillingen evnt. går billig om du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite som passer desverre :) men har original anlegget til passaten liggende :) men, får ordna litt med det så ordner det seg

sært anlegg på passat'n, er 2 mellompotter vedsiden av hverandre forran bakakselen.. er det det på G60 syncro golfen og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sært anlegg på passat'n, er 2 mellompotter vedsiden av hverandre forran bakakselen.. er det det på G60 syncro golfen og?

Er det på orginalt eksos anlegg på Rally golfen.

Har du hørt på pris på Supersprint eksos?

Husker ikke prisen da jeg kjøpte mitt, men syntes ikke det var dyrt.

Har vel rabatt igjennom klubben der å?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.