#26 Skrevet Oktober 3, 2009 okej så da er vi allerede 4 stk som kan på mandag flott flere ? Jeg har også tid på mandag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 3, 2009 faen, jeg får montert kjøkken på mandag... kan ikke da... typisk når jeg lar damen bestemme tidspunktene... Må jo være hjemme og passe på at svigers montere det bra nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg tror ett regnbilde hadde vært kult jeg, det er jo Bergen Men vi får sette en endelig dag. Lar dette bli opp til deg Andreas siden du er fotografen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 3, 2009 syns de beste bildene hadde vært med litt overskyet og litt sol lys gjennom skyene, og akkurat i dette tilfellet ser det ut som mandag er til sånne bilder i regnet er det så mye som kan ødelegge fokus fra detaljene på bilene og blir nesten ikke nødvendig å vaske bilene heller hehe:p anyways det var bare forslag fra meg om hvilken da som er best du får bestemme da Andreas så ses vi snart folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 3, 2009 MANDAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 4, 2009 kom på msn da andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 4, 2009 MANDAG klokken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 4, 2009 Klokken? Neei, fem-seks? Hvor har jeg egentlig ikke tatt stilling til ennå....noen gode forslag? Er på MSN nå jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 4, 2009 (endret) Da blir det fotografering imorgen kl. 18.00 Utenfor storcash/ arenum hvor vi vanligvis treffes når det ikke regner. Si ifra til alle dere kjenner i lokkalaget i tilfelle de ikke har fått med seg denne tråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 4, 2009 Passer dårlig for meg imorgen desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 4, 2009 Nå er jeg vell ikke offisielt medlem av Bergen lokallag, men Ålesund. Men like mye i Bergen, så er vell egentlig det. Fikk såfall PM om dette nå.. Har uansett ikke anledning. RS2en står med gåen coil, og eigeren selv skal holde styr på olja hele kvelden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 4, 2009 Vi trenger mennesker til bildet og så de som ikke har (riktig) bil oppfordres også til å møte opp. Bilene trenger ikke være strøkne, nyvaskete eller hele: eek : Håper å se så mange som mulig imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg og crossen stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 4, 2009 skal sjå om deg kan stille. har litt å gjera heima. kven har med kameraer da?? eg har to blitzer til nikon kamera viss det trengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 4, 2009 bilen min står i småbiter men skal no prøve å stille selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 4, 2009 Stiller forhåpentligvis opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg kommer hvis ikke noe skulle komme i veien:). Ser hvertfall ut til at været er på vår side: http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg kommer. Må bare avbestille hjelpen jeg lovet en kamerat av meg med bilen hans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 4, 2009 skal sjå om deg kan stille. har litt å gjera heima. kven har med kameraer da?? eg har to blitzer til nikon kamera viss det trengs Jeg tar med kamera med stativ;) Satser på at det ikke blir behov for blitz:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 4, 2009 Har desverre ikke en hel bil å stille, så kommer nok ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 4, 2009 Kan kem som helst som er medlem på siden og bor i bergen stille? kjenner ingen i bergen lokallag og har heller ikkje fet nok bil vil eg tro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 4, 2009 For all del, din ser no bedre ut enn min! Trenger ikke ha S4 for å få være med på bildet vettu still opp klokken 6 og se etter han i blå a4 med rust i hjulbuene.. så kjenner du iallefall én 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 4, 2009 Hmm.. kanksje kanksje, langt fra strøken bil men alltid gøy med kule bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 4, 2009 hehe! dette ser vanvittig bra ut folkens! ser ut som det blir bra oppmøte det har blitt snakket om felles kjøring til flere steder slik at fotograferingen kan skje andre steder enn bare arenum men det blir opp til andreas å bestemme siden han er fotograf ELLER så kan vi eventuellt dra spise pizza eller noe sånnt sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...