#76 Skrevet Oktober 5, 2009 skulle ha hatt dette for ett par uker siden... bilen min står i vinter modus no.... Men hvis noen finner på å ta noen nye bilder, og jeg får beskjed litt før, så stiller jeg med nyvasket bil ihvertfall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Oktober 5, 2009 En liten teaser: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Oktober 5, 2009 : rock :: rock : SWEEET!!!!!! Konge Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Oktober 5, 2009 Gleder meg til litt HDR-redigering og skikkelig oppløsning! Hvilket hus og linse brukte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 5, 2009 (endret) Njaa, er dessverre ikke en racer på HDR:o Bare sånn at jeg ikke lager for store forhåpninger! Brukte standard-objektivet til Canon på 18-55 mm, og et EOS 400D-hus:) Her er forresten det HDR-bildet jeg ble mest fornøyd med, i lav oppløsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 5, 2009 Du har vært kjempe flink Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 5, 2009 SEXY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 5, 2009 Kjempeflott bilde og godt oppmøte. Dette var artig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Oktober 5, 2009 Skulle vært litt mer sol i horisonten muligens! Men vi hadde griseflaks med timingen uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Oktober 5, 2009 Dette var kjekt.. hyggelig å hilse på folket!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 5, 2009 Her er noen bilder jeg tok fra idag, kjempe bra tiltak forresten! For å ikke glemme godt oppmøte og fete biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 5, 2009 skal fixe HDR bildet av fellesfotoen venter på bildene fra andreas så litt tålmodighet peeepz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 5, 2009 Er jo noen råe biler her nede også ja Skulle virkelig vært der med RS2en min..... Hvem er det her inne som har den blå RS2en da? Er en sort RS2 som bruker å stå mellom kolltveit og ågotnes også, men han er vell ikke medlemm. Noen som kjenner til en burgunder (type alm racing farge) A4 2.8Q med rs4 styling? Bror min som solgte den til en bergenser for en stund siden, har sett den to ganger.. Hadde vært gøy å hørt litt om den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Oktober 5, 2009 Skulle virkelig tatt en tur med bilen, lurte lenge på det..men ble aldri noe av det med meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Oktober 6, 2009 Skal si det var bra oppmøte, hvor er alle når det er lokallagstreff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Oktober 6, 2009 Hvem er det her inne som har den blå RS2en da? Frode Hauso sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Oktober 6, 2009 Bra oppmøte her da, kunne desverre ikke i går. Kult bilde Andreas, regner med det kommer litt flere i fra deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Oktober 6, 2009 ja det kommer flere skal bare redigere litt først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Oktober 7, 2009 Forbannet og. Kronisk treg her. Fikk ikke med meg dette. Doh! Hadde 2 biler jeg kunne stillt med jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Oktober 7, 2009 Er spent på det endelige resultatet her nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Oktober 7, 2009 Er spent på det endelige resultatet her nå. X2:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Oktober 7, 2009 holder på med bilde idet vi snakker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Oktober 7, 2009 åårh får det virkelig ikke til idag... =( var veldig vanskelig bilde å redigere er misslykket resultat... skal prøve igjen i morn elns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Oktober 8, 2009 Polo cross vå bad ass!! Masse rå biler på bildene:) dritt at eg ikkje har bil som går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Oktober 8, 2009 Polo cross vå bad ass!! Masse rå biler på bildene:) dritt at eg ikkje har bil som går Ja. Polo Cross'n var meget tøff. Har egentlig lenge lurt på hvordan en slik ville sett ut med senk. Og det var tøft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...