#1 Skrevet Januar 8, 2005 Syns å huske en tråd anngående noen som lagde chromma bokstaver (til å ha på bakluka vettu) Feks : Golf GTi Skjønner?? Noen som kunne gi meg linken til den tråden/eventuelt linken til dem? =D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2005 Here you are Sir: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=13952&highlight=bokstaver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2005 . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2005 Jeg kan anbefale disse. Bokstavene ser veldig bra ut. Jeg har sånne bakpå min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2005 Jeg kan anbefale disse. Bokstavene ser veldig bra ut. Jeg har sånne bakpå min. Du har ikke bilde da Råger? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2005 Først må jeg bare beklage at bilen min er så utrolig møkkete selv om det er søndag. Men her er i hvertfall noen bilder jeg har tatt akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2005 Og et par til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2005 Nå må du få byttet skiltplate snart Roger!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2005 Og et par til Damn! Det var tøft! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2005 Nå må du få byttet skiltplate snart Roger!!! Hehehe. Er ikke den der bra da, Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...